Mrrraauu......frrrrfrrrr...... det kryper i kroppen

det är ganska jobbigt att vara jag just nu, det kryper i kroppen och jag är lite grinig samtidigt som jag är mitt vanliga  tjattriga, spralliga jag. Matte snackar om pubertet..... men jag kallar det nog vårkänslor eller nått.
image54
Jag kan verkligen blänga surt.

Här hemma fasar matte lite för mitt första löp eftersom jag har en så *hrm* hög och klar röst...... det är väl bra det?  
Tex så talar jag alltid om när jag kommer och lägger mig på kvällen... "mrraauu, frrfrrrr, mra mra" åtföljs av dunsande kissekatt steg i trappan innan jag skuttar upp och landar med en duns på mattes mage.... glatt fnurrandes och kurrandes.

image55
Jag älskar verkligen mina leksaker  och på natten när alla sover samlar jag ihop favvosakerna och lägger i mattes och husses säng ifall de skulle bli lite leksugna på natten.

image56

Kommentarer
Postat av: Karina

Vackra Kisse!!!

2008-03-04 @ 18:13:25
URL: http://karinaslillasvarta.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0