11 månader om 2 veckor...

och snart en stor tjej säger matte.
Brödkorgen är ett avslutat kapitel iallafall om man ska lyssna på matte som säger att den är alldeles för liten för en katt på 5.1kg. 

image62
Vi ska visst åka på ett sånt där spektakel om tre veckor... sitta i bur, stå på ett bord och bli klämd och pillad på medans en massa människor beundrar mig.

Det var faktiskt ganska kul sist med en massa andra kissar att kolla på, sen försökte jag sno burgrannens rosett med. Det blir nog bra om jag bara kan låta lite mindre sur så jag inte skrämmer domaren :) 

( Det tråkigaste med det hela är att det innebär STORA badet dagen innan)


Kommentarer
Postat av: Anonym

Vi syns i Stenkullen till helgen eller?

2008-04-24 @ 22:28:07
Postat av: Catarina

Super grattis till Alice fina
utställnings resultat idag.
Lena stor eloge till dig för Alice fina presentation !! Verkligen kanon bra gjort :-)
Kramkram från urmatte :-)

2008-04-26 @ 20:32:03
URL: http://www.coppermines.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0